söndag 12 augusti 2012

Hem ljuva hem!


Hemma igen efter en helg i Stockholm. Bott bra och ätit gott, shoppat lite och gått massor, skulle vart kul att ha haft en stegräknare... Vi har sett och upplevt så mycket. Men så skönt att vara hemma igen, så kul att åka bort men ännu härligare att komma hem. Men är glad att ha Stockholm så nära så man kan åka dit ofta, om så bara över dagen ibland. Uppleva storstadspulsen, myllret av människor och alla vackra vyer.
Kroppen har vilat från yogan i dessa dagar, välbehövlig vila. Och i veckan som kommer ska jag försöka fasa in mig i normala gängor igen, längtar verkligen efter tidiga mornar, men det gäller ju att komma i säng på kvällarna... Men L börjar jobba imorgon, hans semester är slut, så nu ska det väl bli lite mer ordning på livet igen. Själv har jag en sista semestervecka kvar, dagar som jag inte planerat in nåt alls utan jag ska bara skrota omkring härhemma och göra det som faller mig in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar