måndag 14 maj 2012

Vilodag.

Igår hade vi en underbar dag ute i trädgården, en sån där dag då tiden bara flyger iväg för man har så himla roligt och är helt uppslukad av det man gör. Plötsligt känner man nån sugande känsla i magen och kommer på att man nog är hungrig för det är.. få se nu... sex timmar sen frukost!! och vi har glömt förmiddagsfikat!!
Som jag älskar såna dagar! När jag får gräva, gödsla, flytta om, komma på nya bra ideér och göra nytt. Såna dagar är som balsam för själen, när jag är helt inne i det jag gör. Men igårkväll kände jag att ryggen fått mer än nog av allt bärande och kånkande så idag har kroppen fått vila. Ingen yoga. Men imorgon är en annan dag.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också dagar i trädgården. Helst på våren när man får plocka fram allt inför sommaren och jag njuter av vårsolen när det inte har blivit så varmt.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Håller med!! vår o försommaren är bäst när liksom allt ligger framför... Kram!!

    SvaraRadera