fredag 9 december 2011

Fikapaus.

Lediga dagar så jag gör det som faller mig in. Äter när jag blir hungrig o fikar när jag får lust.
Och jag struntade i att ställa nån väckning igårkväll och sover till halv 8 när L väcker mig innan han åker. Så skönt, känner mig som ny. Tänk va sömn är undergörande och jag är så glad att jag har god sömn. Vet många som ligger och vrider o vänder i timmar, varje natt! Måste vara hemskt!

Rullar ut min matta och gör mina solhälsningar o min kriya men kommer på mig att jag saknar mörkret utanför fönstret och alla tända ljus som hör till för så här vid halv åtta har det ju hunnit bli ljust ute.
Så i morgon stiger jag upp tidigare...

4 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Vad är kirya för något? Det låter skönt!

    Ljus*
    /V

    SvaraRadera
  2. Har anmält mig till en yoga kurs i vår låter så härligt när ni berättar om era yoga stunder//Britt

    SvaraRadera
  3. Viralila; kriya är detsamma som "yogapass" i kundaliniyogan

    Britt; Åh va härligt! Hoppas du kommer att bli lika förälskad i yogan som jag

    SvaraRadera