måndag 1 augusti 2011

solsemester o solhälsningar

Pigg på direkten när jag vaknar fast klockan bara är tio över sex. Det är väl solen som flödar in i sovrummet som gör det, gör så att det känns alldeles lagom att stiga upp... Sol och tre semesterveckor kvar. Då är livet ganska lätt att leva. Rullar ut min matta och gör solhälsningar, många, många. Utan att tänka, utan att räkna andetag, bara gör... Glad över att min rygg känns bra, stark o stabil, men jag måste hela tiden tänka på bandhas, starka, starka bandas...
Idag packar jag inför färden till Båstad och Yogavita. Äntligen dags för workshop med Petri Räisänen som jag längtat efter i månader!

3 kommentarer:

  1. Åh Marie! Ha det underbart på din kurs. Och en blogg :)! Härligt! kram

    SvaraRadera
  2. Det känns som att vi knyts ihop mer och mer. Vi som bloggar & yogar tillsammans. Ha det jättebäst i Båstad, unnar dej retreatet! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Vad roligt med workshop för Petri Räisänen. Jag förstår att du har längtat! Fint med solhälsningar och att vakna upp till det vackra ljuset. Ja, jag måste också tänka på bandhas, är de starka - är hela jag stark.

    Ljus*
    /V

    SvaraRadera