lördag 30 juli 2011

Första inlägget!

Här är jag nu. På en egen blogg. Efter många års läsningar på andra bloggar. Först var det mest inredning, en favorit var Spets och snor, minns jag, som sen tyvärr lades ner... Och så Lantlif, förstås, Anette uppe i Kalix i undersköna Norrbotten, den läser jag fortfarande ibland.
Men sen kom yogan. In i mitt liv. Och förändrade, mycket och på många sätt! Och jag började söka efter yoga på nätet och fann ju såå mycket. Också en massa roliga o spännande bloggar där jag fått många tips o tankar och fått "möta" härliga yoginis.
Så nu har jag skapat min egen blogg, min egen anteckningsbok, där jag kommer att dela med mig, av yoga förstås, men också av annat i mitt liv. Stort och smått, det svåra o det enkla...

6 kommentarer:

  1. Fint, nu kan vi följa dig med :)

    SvaraRadera
  2. Så glad, så glad att du äntligen är här!
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Men halloj där !!
    Vad roligt att du gillar min blogg..och tänk att du har varit i min butik som jag hade..vad skoj..
    Spännande att få följa din blogg nu..
    Kraaam Anette
    P.s Ja, jag har bloggat i 4 år..jisses alltså..

    SvaraRadera
  4. Vad kul hittade dig inne hos fina Anette, och så visade det sig att du startar din egna blogg just dag, snacka om att vara med från ruta 1;) Kram J

    SvaraRadera
  5. Hej hej!
    Vad roligt med en yoga blogg till! Ska följa med spänning. Visst förändrar yogan mycket.

    Kramar*
    /V

    SvaraRadera
  6. Det ska bli skoj att följa din blogg!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera