lördag 8 september 2012

Ljust o fräscht.

Skön ledig lördag. Och vilodag i yogan. Har fått en del nyttigt gjort, trots att jag känner mig lite småhängig.  Också L är hängig, förkyld o febrig, han har t o m legat och halvslumrat ett par omgångar idag och då är det på riktigt. Han är en sån som aldrig klagar o gnäller så säger han att han känner sig helt slut och lägger sig o vilar, då är det så. Vi hade planer på att åka till Söderköping ikväll och äta gott med goda vänner men det har vi fått ställa in. Får bli en annan gång.
Jag hade bestämt igår att fönsterna skulle tvättas i helgen, har varit dags lääänge, så jag satte igång på förmiddan. Det har gått lite på halvfart men nu så, nu är det gjort. Åh va det är härligt, tycker jag. Det är som om det blir ett helt nytt ljus i hela huset.
Solen skiner in genom rena rutor.

1 kommentar: