tisdag 3 januari 2012

Cylinda, min vän!

Tänk om man inte hade tvättmaskin! Med alla dessa svettiga yogakläder som fyller vår tvättkorg på några dar. Tycker tvättmaskinen går för jämnan, ändå är vi bara jag o mannen i huset.

Jag tycker det är kul med yogakläder och har en massa ombyten, allt från leopardtights till haremsbyxor och har nog inte köpt några plagg på sportavdelningarna. Jo, nån topp kanske.. Mitt senaste inköp är i vitt, byxa o luvtröja från H&M, som jag har tänkt passar bra till Kundaliniyogalärarutbildningen som jag ska börja i mars. Längtar!!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar oxå yogakläder. De är fler än partykläderna :) Har mest Prana-kläder. Vad gillar du?

    SvaraRadera
  2. Jag har inget favoritmärke utan köper det som är snyggt o skönt mot huden, helt enkelt. De flesta av mina yogakläder är inga egentliga yogakläder utan "vanliga". På sommaren kan man ju hitta fina linnen o toppar överallt och numera finns det ju tights o leggings året runt i alla sköna färger o mönster...

    SvaraRadera