onsdag 23 november 2011

Tillbaka på banan igen


Börjar äntligen känna igen mig själv. Kände direkt i morse när jag vaknade att min konstiga muskelvärk är på väg att ge sig. Har haft nåt konstigt i kroppen som känts som influensa i musklerna + hemsk huvudvärk, fast ingen förkylning o ingen feber. Och tänk va härlig känslan är när man börjar komma igen, orkar det man vill, kan det man vill.
Och idag har jag yogat, efter några dagars ofrivilligt uppehåll. Mjukt o fint, sakta o skönt. Några solhälsningar, mina Tibetaner o lite till. Och som jag älskar det!! Som om liv o lust kommer tillbaka med bubblande känslor. Tack för mitt liv.Tack för att jag kan yoga. Tack för min kropp. Amen!

5 kommentarer:

  1. Så fint och välbehövligt att säga tack! Det gynnar både oss själva och alla runtomkring. Jag är noggrann med att säga 'tack' högt varje gång jag yogat, det hör liksom till. Ha en fin dag, Marie!

    SvaraRadera
  2. ...och jag ville så gärna länka till dej idag. Hoppas det är okej <3

    SvaraRadera
  3. Så otroligt viktigt att tacka. Jag tackar också alla grupper varje gång jag har undervisat. Det är speciellt.

    SvaraRadera
  4. Ja du & jag är lite inne på samma spår idag, ser jag. Kram

    SvaraRadera