torsdag 6 oktober 2011

I väntans tider.


Jag har yogaböcker (och andra favoritböcker) lite här och där i huset. På nattduksbordet, vid gästsängen, vid kökssoffan, på soffbordet och intill favoritfåtöljen. Bara att slänga omkull sig och läsa några sidor eller bara bläddra lite och få nya tankar och ideér...
Och just nu går jag i spänd förväntan och längtar efter nya yogaböcker som jag beställt på Adlibris. Kollar brevlådan både när jag kommer hem på lunchen och när jag kommer på eftermiddan för här på landet kommer postbilen allt mellan 11 och 14. Men i morgon kanske... Denna gång är det två böcker om Kundaliniyoga, Den ena av Wiveca Hjalmarsson Kundaliniyoga - för hälsa, livskraft och självkännedom och den andra Kundaliniyoga av Ulrika Berglind, som också blir min lärare nästa år...!

3 kommentarer:

  1. Wivecas bok är toppenbra! Jag har vikt hundöron på typ varje sida och skrivit i kanten på ännu fler :) Härligt med nya yogaböcker, man tröttnar aldrig. Ha en skön helg!!

    SvaraRadera
  2. Ulrika Berglinds bok ligger på mitt natthusbord nu. Var ska du gå utbildning? Wivecas bok lånade jag på biblioteket & läste men måste nog köpa den med snart. Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har det. Och Happy Yoga är en av mina favvoböcker. Vill du ha ytterligare en yogabok så kan du tävla om Karin Björkegren Jones Yoga Erotica på min blogg nu :)

    SvaraRadera