onsdag 14 november 2012

Lugnt läge

Ikväll blir det bastu, som vanligt, kan jag nästan säga. För vi bastar ofta, ofta. Älskart. Men ikväll blir det en liten kortis för min del, har förkylning i kroppen och vet inte egentligen om det är så bra att basta då... tål inte så mycket värme ikväll, tror jag. Det är halsen och rösten framförallt som är rosslig, den bara försvinner i ett slags pip och sen går det inte att prata på ett tag... Så jag är lite spänd inför morgondagen då jag verkligen behöver rösten till en begravning... hoppas den bär igenom..
Så på yogafronten och de flesta andra fronter vilar jag denna vecka så kroppen får chans att komma igen, tidigt i säng och sova 8-9 timmar är receptet. Och på tal om att sova så måste jag bara tipsa om sängkläderna jag köpte förra veckan på Åhlens. Heeelt underbara, i flanell. Mjuka som den mjukaste babyfilt och med våra dunbolster i är det en riktig dröm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar