fredag 12 oktober 2012

Veckans bästa kväll

Sköna fredagskväll! Nästan färdigstädat och mattorna får hänga ute i friska luften inatt. Det ska väl inte bli nåt regn..? God mat och vin väntar snart och fin choklad till efterrätt. Jag har varit hos Jolla på Prästgatan och köpt choklad, en uuunderbaaaar butik med finaste choklad i alla de former. När jag nån gång numera köper choklad så snålar jag inte utan köper det bästa och njuter av varje bit och gärna till vin, det är mmmmm...
I helgen väntar köp av vinterjacka, har sett en som jag vill ha, och så bio imorgonkväll. Ska se Balladen om Marie Kröyer, tror den är bra och verkar vara så vacker, av de snuttar jag sett och så gillar jag dansk film massor.
Och så på söndag är det yoga på Vayu,  där vi yogar mot bröstcancar och för Karin Björkegren Jones och alla andra som är drabbade av bröstcancer och alla intäkter går oavkortat till cancerfonden i Karins namn. Ni kan läsa Karins vackra, nakna och sanna blogg, min favorit bland ALLA bloggar, på
yogavita-yogavita.blogspot.com och vill du komma och yoga och samtidigt göra en insats så gå in på
vayu.se och kolla tiderna på söndag.
En skön och solig helg önskar jag Dig!

1 kommentar:

  1. Låter som en jätteskön helg. Hoppas ni får det superfint i morgon <3 Namaste Om!

    SvaraRadera