tisdag 14 februari 2012

Snart!


Nu närmar det sig för min yogalärarutbildning!! Har fått mail med info och deltagarlista från Ulrika Berglind, som är en av de tre lärarna, och som också har skrivit boken Kundaliniyoga för kropp, sinne & själ. Känns så kul o spännande! Vi är 25 deltagare från olika delar av landet och även 7 assistenter som gått utbildningen tidigare ska medverka. Tre veckor kvar, första kursen är 7-11 mars. Jag har ingen som helst tanke på att jag ska verka som yogalärare utan det här gör jag för min egen skull och min egen yogautveckling. Längtar!

12 kommentarer:

  1. Jag tycker det är så spännande att vi är så många som går eller ska gå KY-utbildning nu. Verkligen fokus på personlig utveckling och mjuka värderingar! Övertygad om att du kommer hitta Din väg inom KY, varmt lycka till! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jovisst är det spännande! och jag vet också att jag kommer att hitta Min KY, på mitt sätt. KRAM!

      Radera
  2. Börjar bli ordentligt nyfiken på KY ska jag säga.
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nyfikenhet är ju en bra början, Marika. så var det för mig också!
      Tack!
      Kram!

      Radera
  3. Jag hoppade också på min utbildning i holstisk yoga (också en del KY) bara för min egen skull och det är det bästa jag gjort:) Får väl se om det leder till att jag vill bli lärare.

    Lycka till på din resa!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! jag ser det som en ynnest att ha möjlighet att kunna göra det jag helst vill. Visst är det härligt! och fastän jag inte ser mig som en framtida yogalärare så säger jag inte ALDRIG. Det har jag gjort förr i livet och fått ändra mig...
      Lycka till på Din resa!!!
      Kram tillbaks!

      Radera
  4. Snart är du där. Så underbart för dig!

    SvaraRadera
  5. Åhh jag är lite avundsjuk!! Ska bli kul att få följa dig via bloggen:-). Vill även tacka för förra inlägget. Min pappa har fått stora problem med ryggen. Jag hittade grundläggande yoga passet för ryggen på datorn och skickade till honom och berättade om din man. Kram

    SvaraRadera
  6. Det blir din tur snart, om du vill. Det tror jag!!
    Hejar på din yoga-pappa!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  7. Kul, och vad spännande.
    Kanske får man läsa lite om hur det är på utbildningen. Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Hej hej, hittade dig bland alla andra bloggar:) Jag kommer också att gå utbildningen!! Ses imorgon/kram Anna Jóna

    SvaraRadera