tisdag 17 mars 2015

Hallå!!

Oj va längesen jag var in här på bloggen!! Så kan det bli. Men jag lever, i högsta välmåga! Sitter just nu på jobbet i väntan på att syföreningsdamerna ska komma hit till församlingsgården för månadens syförening. Där det minsta de gör är att sy och det mesta är att fika. Fika och umgås, skratta och prata. Ett par glada timmar och ofta åker jag hem med en lotterivinst i form av en blomma. Mitt härliga jobb, kan inte ha det bättre och ett mer meningsfullt arbete.
Och nu kan jag också titulera mig som yogalärare då min utbildning på Atmayjoti är klar. Så härligt och roligt och spännande!! Så mycket som har hänt under dessa månader! I min kropp, i mitt sinne. i mitt liv. Otroligt! Skulle vilja rekommendera alla yogaintresserade att gå denna utbildning, den är helt omvälvande!! Få se vad som händer härnäst när det gäller yogan!!
Nu syförening,
Sen stallet, längtar >3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar