tisdag 3 juli 2012

Bräda för bräda...

Här hemma byggs det på farstukvisten och idag har det gått åt många liter vatten i värmen, vi hade 26 grader på eftermiddan och det var åtskilliga fler i solgasset. Men, inte ska vi klaga! Fast jag måste medge att det är ljuvligt nu ikväll och alldeles i min smak när solen sjunker och det är lite svalka i luften...

Annars har jag börjat räkna ner lite inför helgens yoga uppe i Hälsingland. Ser så framemot att få yoga för Maria Boox! Åker härifrån på fredag morgon för att vara på plats på Orbaden SPA-hotel till eftermiddan och första yogaklassen.  L följer med och tar lite semester från bygget och vi kan åka på lite sightseeing mellan yogapassen.

Jag har fortfarande lite ont i min högra armbåge, har haft det från o till i några veckor, men har vilat nu från yogan i tre dagar. Ordentligt. Och märker skillnad, känns så mycket bättre. Så nu ska jag vara klok, den här gången. Vila ordentligt. Inte börja yoga för tidigt, det är ju det felet jag alltid gör...

2 kommentarer:

  1. Hej Marie!
    Vad fint det var att ses i Orbaden. Och vilken magisk helg det var, eller hur? Hoppas vi träffas snart igen!
    Namaste Om
    F.

    SvaraRadera
  2. Hej Frida!! ja så kul att få se dig på riktigt!! och jag håller med, jag är så glad att ha fått yoga för Maria!!Det var ju första gången jag träffade henne, men kollar på hennes hemsida när det kan passa för mig nästa gång... Allt Gott!!
    Namaste

    SvaraRadera