tisdag 15 april 2014

Mer av det jag vill!!

Gav mig själv ett nyårslöfte, och ja jag har gjort det många gånger förr, men i år ska dom infrias! Jag lovade att göra mer saker för min egen skull, fylla på med mer av det jag vill ha i mitt liv och mycket av det handlar ju om yoga, förstås. Som t ex att när jag läser om kurser och workshops, inte bara tänka att åhvakuldetvore utan att verkligen kolla i kalendern om tid och möjlighet finns, och så boka in mig. Inte bara tänka, utan göra. Och så gör jag nu!! Nästa helg åker jag iväg på Yinyogalärarutbildning med Magdalena Macweld, i tre fulla dagar från morgon till kväll ska det handla om yin, meridiander och meditation. Som jag längtar!! Att få prata, göra, läsa och lära yoga!!
Och så en liten dröm som håller på att gå i uppfyllelse!! Bara en liten grej som ska kollas upp sen så, sen anmäler jag mig till Atmajyotis yogalärarutbildning som börjar i juni och sträcker sig till mars nästa år!! Den har jag velat gå sen jag hörde talas om den för första gången för sisådär 6-7 år sen och nu är det min tur!! Tror knappt det är sant, men jo, det är en liten dröm som nu blir sanning :)

6 kommentarer:

  1. Jag är så glad för din skull och förstår den där härliga känslan att "bara vara i yogan". Sunt tänkade är ju så viktigt så att det blir bra på alla sätt. Måste sen få höra om helgens yoga för jag är så nyfiken! Lycka till på den här resan nu!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tack söta du!! vi ses snart :)

    SvaraRadera
  4. Lovely! Följ ditt hjärta och dina drömmar.
    Kram Maggan H

    SvaraRadera
  5. Jovisst! Lovely Maggan!! Det blir ju alltid rätt då >3

    SvaraRadera