söndag 2 mars 2014

Borta bra...

Hemma efter en helg i Stockholm. Bott på hotell och haft det bra. Ätit långfrukost och fuskat förskräckligt med maten. Ätit jättegoda mackor och t o m vitt bröd. Och en pizza! Jaja ska man fuska kan man väl göra det ordentligt...Förresten har jag fuskat länge, om sanningens ska fram, ja egentligen sedan advent då det blev saffransbullar o chokladkartonger och sen har det hållit på... Men nu ska det bli ändring på det, sååå trött på mitt sockerberoende och mina ursäkter för att få äta onyttigt. Så nu laddar vi om, på allvar, med nyköpt lchfbok. Och jag vet att om jag äter tillräckligt med fett så försvinner det där sockersuget, alldeles som av sig själv.
Och vi har gått fötterna trötta men också gjort några shoppingfynd. Mest inredning för vi håller på att flytta runt på saker och möbler här hemma efter att övervåningen nu äntligen är klar. Ett TV-rum ska inredas och kontoret ska äntligen bli färdigt. Så kul, gillar färger, ideér och inredning!
Men så skönt att vara hemma, borta bra, ni vet... Hämtat hundarna på pensionatet och schamponerat dom för dom luktade jättemycket hund (!) när vi hämtade dom och nu ligger dom nöjda och trötta i varsin fåtölj. Ska bädda rent i sängarna och imorgonbitti plingar det 0600 för yoga, den bästbästa. Och den bästa vardagen är här igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar